Ενημέρωση και Ψυχαγωγία μαζί!

Καλωσήρθατε!

Γεια σας...ευχαριστούμε που επιλέξατε το blog μας....
Απολαύστε μια μοναδική εμπειρία!

Mobile Εκδοση

iPhone/iPod/Windows Phone/Android
Δοκιμάστε τη νέα μας mobile έκδοση!
Δοκιμάστε την τώρα από το smartphone σας!
Translate it!!

Translate it!

English French German Spain Italian Russian

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Πραγματική Φιλία(;)

Όλοι στις μέρες μας έχουμε φίλους,είτε πολλούς είτε λίγους,το σημαντικό είναι οτι έχουμε κάποιον να στραφούμε σε μια δύσκολη στιγμή!Αλλα άραγε υπάρχει αληθινή φιλία μεταξύ δυο ανθρώπων ή απλά παριστανουμε τους φίλους μέχρι να μας δωθεί μια καλύτερη ευκαιρία;

Παρατηρώντας τις δικές μου σχέσεις με τους φίλους μου μπορω να πω πως υπάρχει φιλία μεταξύ ανθρώπων...αρκεί να μην μπουν ανάμεσα τους συμφέροντα.Επισης,για να υπάρξει φιλία θεωρώ πως είναι απαραίτητη η αλληλοκατανόηση αλλα και η αναγνώριση των όσων γίνονται και απο τις δυο μεριές!Φίλος δεν είναι μόνο εκείνος που θα σου σταθεί σε μια δυσκολία.Φίλος είναι εκείνος που θα είναι δίπλα σου σε όλες τις στιγμές σου και στις δύσκολες και σις ευχάριστες,αλλα και εκείνος που θα μετατρέψει όλα τα μειωνεκτηματά σου σε προτερήματα!Ακόμα,σημαντικό πρέπει να είναι να μην βάζεις πάντα τις ανάγκες του φίλου σου πάνω απο τις δικές σου...τότε θα βρεθείς σε μια κατάσταση-αδιέξοδο αφου θα περιμένεις και κάτι ανάλογο απο την άλλη πλευρά...Φιλία υπάρχει σίγουρα εκει έξω...αρκεί να βρεις τους κατάλληλους ανθρώπους να την δημιουργήσεις...ευτυχώς εγω έχω βρει τους σωστούς συνδυασμούς έπειτα απο πολλούς λανθασμενους και είμαι χαρούμενος για αυτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε το